top.window.moveTo(0,0); if (document.all) { top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight); } else if (document.layers||document.getElementById) { if (top.window.outerHeight حرف های دل 245


✿✿✿رز مـــشــکــی✿✿✿

همیشه سخت ترین جای کار اینه که وقتی باختی تظاهر کنی که هیچی نشده ...!



نظرات شما عزیزان:

استاتيرا
ساعت23:55---1 دی 1391
:: :: XXX::: X: X::: X: XXX: X: X::: X: :XX: XXX

پری
ساعت17:08---1 دی 1391
لینکم کنید ممنون می شم

♥...گل پسر...♥
ساعت0:15---1 دی 1391
سلام حبیب جون
مرسی از این وبلاگ عالی و جالبت...

خوشحال میشم بهم سر بزنی...
یاعلی


دختر آدم
ساعت21:25---30 آذر 1391
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه

تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد.

عمرتان یلدایی، دلتان دریایی، روزگارتان بهاری

یلدای خوشی را برایتان آرزو می کنم . . .


فهيمه
ساعت21:48---29 آذر 1391
به آخـــــــــــــر پایئز رسیدیم... همه دم میزنند از شمردن جوجه ها!!!!
اما تو ...
* بشمار تعداد دلهایی که به دست آوردی...
* بشمار تعداد لبخندهایی که به لب دوستات نشاندی...
*بشمار تعداد اشکهایی که از سر شوق و غم ریختی...

فـــــــــــــــــــــصل زردی بود...
تو چقدر سبز بودی؟؟!!


فهيمه
ساعت21:44---29 آذر 1391
واقعا سخته واقعا،من زندگيمو باختم ولي اتو خونه مجبورم انقدر شادو پر انرژي باشم كه كسي نفهمه از دادگاه و دادگاه بازي با شوهرم خسته شدمو دلم ميخواد بميرم تا همه راحت بشن

sahar
ساعت21:09---29 آذر 1391
امروز را به باد سپردم

امشب کنار پنجره بیدار مانده ام

دانم که بامداد

امروز ِ دیگری را با خود می آورد

تا من دو باره آن را

بسپارمش به باد ...





کـ ــ ــتـــایون
ساعت14:37---29 آذر 1391

بلندترین شب سال هم خورشید را ملاقات خواهد کرد و این یعنی بوسه گرم خداوند بر صورت زندگی وقتی همه چیز یخ می زند....یلدا پــ ـ ـ ـ ـیش پــ ـ ـ ـ ـیش مبارک...


پرنسس
ساعت14:23---29 آذر 1391
هــرگــاه صـدای جـدیـدیـی سـلام مـی کنـد

تپــش قــلب مــی گیــرم!
مــن دیگــر کشـش خــدا حــافظــی نــدارم
مـــرا ببخـش
کــه جــوابــ ســلامــتــ را نــمی دهـــم...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در برچسب:,ساعت توسط Black Rose|


آخرين مطالب
» حرف دلم 12
» حرف دلم 11
» حرف دلم 10

Design By : behnam.com